30.07.2019

Den kultur der skaber problemerne hedder islam

Forfatter: Arne Lago von Kappelgaard

Er det virkelig det vi ønsker?

40 års vidnesbyrd på det fallerede flygtningeområde, viser med al ønskelig tydelighed, at skiftende såkaldte politikere åbenbart har været isoleret bag en kinesisk mur af politisk og intellektuel selvforsyning og korrekthed. Politikernes kortsigtede politik med de langsigtede virkninger på utallige generationer.

De har ikke gidet at sætte sig ind i, hvad islam og muslimer står for, så de ophørte med at forstå, hvis de nogen sinde havde forstået, at man mod befolkningens vilje, handlede hen over hovedet på den etniske dansker, de mennesker der ellers havde krav på politisk velvilje.

I stedet oplever mange etniske danskere, at usselryggene på borgen er mere interesseret i de udefra kommende, der på alle måder bliver favoriseret, hvorimod mange danskere må leve med chikane, overfald, voldtægt, usikkerhed i lokalområder, hærværk, brande, medens politiet næsten er totalt fraværende på gader og stræder. Vi kan opleve, at kriminalitet, hærværk, ildspåsættelse, vold og stenkast mod busser, politi og ambulancer, af selvsamme politi bliver omtalt som drengestreger, utilpassede unge, kådhed og bøvlede episoder. Var det ikke snart på tide at tage om nældens rod, og kalde en spade for en spade? " Man merkt die Absicht, und wird verstimmt."

For de etniske danskere, der pligttro har passet arbejdet i 40 eller 50 år, og som helt naivt troede på sprogkamelæonerne på Christiansborg, står i dag med en lang næse. Deres indbetalte skattekroner går til at servicere den ene utilfredse og kriminelle muslim, der ikke har gidet stå op om morgenen, og passe et arbejde. Penge kommer ikke af sig selv, der skal arbejdes og produceres, og hvem gør det, det gør etniske danskere. De etniske danskere, er med til at muslimen bare kan gå og dandere den. Hvorfor skal vi betale for, at en muslims kone kan gå derhjemme i sine sorte gevanter?

Der er al mulig grund til at påpege, at al den snak om de såkaldte universelle rettigheder, hvis resultat i sidste ende munder ud i, at snart sagt ethvert menneske har samme ret til at slå sig ned i f.eks. Danmark, med samme selvfølgelig som landets egne etniske borgere. Det er et skråplan, en glidebane, som ingen ende vil tage, når vi har en slap og ikke konsekvens politik overfor ikke-vestlige velfærds emigranter. Jeg har aldrig troet, at Hussain kunne blive min bror, at Fatima kunne blive min søster, at jorden er min landsby og hele menneskeheden min familie. Den eneste forpligtelse jeg har er overfor min familie, mit land, mit blod (etniske danskere) og vores historie.
40 års åndløs indslæbning af forsørgelseskrævende muslimer har vist, at et forkert blik eller et nej til at blive røvet, er nok til at Mustafa slår en ned.

Hvis denne trafik ikke bliver stoppet, så kan vi godt vinke farvel til vort Danmark som selvstændig stat. Men det er måske også den skjulte dagsorden - dikteret fra EU - som de fleste politikere arbejder ud fra!
Resultatet kan være enden på det Danmark, som det sted hvor danskerne i årtusinder har hørt hjemme, og at vi på sigt ender som andenrangs borgere i eget land, hvor muslimen dikterer.

Islam er en underkastelsesreligion, og det er ikke bare religion, det er i den grad også politik. Det er en 1.400 års stokkonservativ livsstil, der ikke har rokket sig en millimeter, og hvor den nu i årtier intimiderer og undergraver det vestlige og kristne Europa. Uanset hvor islam optræder, så følger der kævl og strid i dets kølvand, og altid i modsætning til deres omgivelser (Irak, Syrien, Libyen, Libanon, Ægypten, Afghanistan, ja man kunne blive ved).

Islam er enten en politisk ideologi med religiøs legitimation eller en religion der legitimerer politiske handlinger. Da, islam ikke adskiller det religiøse aspekt fra det politiske, da er de komplementære. Et islam uden politiske konsekvenser er ikke islam, og et islam uden religiøs tro er heller ikke islam. Politisk islam og religiøst er identiske, det ene ikke uden det andet. Hvis problemet med muslimer udelukkende er ”socialt”  - som mange ynder at fremstille det - er det et kulturbetinget socialt problem. Den kultur der skaber problemerne hedder islam. Så kan det vist ikke siges tydeligere.

Er det virkelig det vi ønsker?

Dansk Hilsen
fra