26.11.2006

Liberalen tabte - Internationalen vandt med bedrag

Forfatter: Eriksen & Vig

Hvornår tager politikerne fat om nældens rod? Frø af ugræs er for længe føget over hegnet.

Rockwool Fonden kommer nu til det samme resultat som Velfærdskommissionen kom til for to år siden:

Gruppen indvandrere fra ikke-vestlige lande modtager som helhed dobbelt så meget i kontantudbetalinger og service regnet i penge, som samme gruppe som helhed indbetaler i skatter og afgifter.

Vi kan også sige, at i gennemsnit laster ikke-vestlige indvandrere den offentlige sektor, der må hente sin købekraft fra virksomhederne og hos de øvrige skattebetalere, dobbelt så meget, som de bidrager til samme i gennemsnit.

Sådan er udviklingen gået siden 1984, der var året efter vi fik den famøse udlændingelov af 1983, der blotlagde landet med adgang til frit ophold her i landet, medens den fremmedes sag behandledes med omvendt bevisbyrde og jurisdiktionen udstrakt til jordkloden.

Den nuværende regering har absolut flertal sammen med støttepartiet; men intet er sket. Da nu landets bedste hoveder allerede fra begyndelsen advarede om, hvad resultatet ville blive, kunne man måske forestille sig, at de nu ville komme til besindelse.

Det er dog lige så ren illusion, som at de værste ideologer skulle konvertere til realiteternes verden.

Landsforræderiet er så bastant, og situationen så bekvem for de værste, at udviklingen får lov at forløbe mod danskerne totale udslettelse:

Lykkelandets ligevægts-ligning: Tilstrømningen af ikke-vestlige = tilvæksten i antallet af andre ikke-vestlige dækket af naturalisationsbrevene = antallet af flygtede etniske danskere.

Efter teoremet "Lykkelandets ligevægts-ligning" sker udskiftningen af landets retmæssige borgere som planlagt, stille og roligt, ja, umærkeligt. Det koster selvfølgelig enorme summer, som nu både Rockwool Fonden og tidligere Velfærdskommissionen begge har beregnet for at dække sig ind, men tænk på, hvor godt landet bliver, når befolkningen er helt udskiftet.

Der var selvfølgelig meget støj på signalerne undervejs, og virksomhederne fik ikke den arbejdskraft de hævdede de savnede. Danskerne var ikke til noget, og de offentlige embedsmænd styrede sammen med frelserindustrien i Internationalen tilstrømningen af nye klienter ind i landet, som de offentlige behandlere skulle øve deres kunster på og leve af.

Se, det er et rigtigt eventyr, og hvis de ikke døde, så lever de endnu.

Sonia Eriksen & Ebbe Vig

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.