30.12.2018

Merkel står bag FN’s Migrationspagt

Forfatter: Ruth Bering

"Det, der begyndte som en dumhed, nærmer sig en forbrydelse”

Det er nu kommet frem, at Merkel står bag FN’s Migrationspagt, og at den tyske regering har arbejdet på den siden 2016 for at retfærdiggøre Merkels åbne dørs politik med tilbagevirkende kraft. Dette har man bare ”glemt” at fortælle offentligheden, og det kommer kun frem, fordi AfD har afsløret det. (AfD = Alternative für Deutschland. Et tysk euroskeptisk politisk parti. (24NYT 17.12.)

”Wir schaffen dass”, udtalte Merkel i 2015, og al den ”schaffen” kostede alene i 2016 Tyskland 20 mia. euro. (Jyllands-Posten 14.5.17.) I flere tyske byer demonstrerer man mod masseindvandringen, der har medført no-go-zoner og ikke mindst en stigning i optøjer, forårsaget af migranter.

Men den tyske ambassadør i Danmark, Andreas Meitzner, udtaler frimodigt, at ”når det gælder Europas forhold til flygtninge og migranter, kan jeg kun sige: Det går ikke, at nogle lande skal bære den samlede byrde, og andre lande siger, Vi har ikke noget med det at gøre”. (Kristeligt Dagblad 12.12.).

Javel, sådan forsøger man at tørre sine egne elendige dispositioner af på omgivelserne.

I Frankrig beskriver den franske indenrigsminister, Gerard Collomb volden i Calais som værende ”uden fortilfælde” på grund af eskalerende kampe mellem afghanske og kurdiske bander i forsøget på at få kontrol over menneskesmuglingen”. (Gatestone 19.2.).

Men det er ikke meget, vi hører om det i danske medier eller for den sags skyld om de alvorlige tilstande i Sverige, hvor det svenske velfærdssystem er ved at gå helt op i sømmene (Kommunalarbeteren 18.12.).

Alene i Malmø blev der i 2014 udbetalt to milliard kroner i sociale bidrag til nødlidende (Sydsvenskan) Masseskyderier og bombesprængninger er snart hverdagskost.

Men svenskerne er et blufærdigt folk, der ikke nævner, hvem der forårsager disse tilstande - i Rosengården i Malmø.

I Danmark ”nøjes” man - ifølge Finansministeriets beregninger for ikke-vestlige - med en årlig udgift på 84 mia. kr. til fremmede, en stigning på seks mia. kr. på et år. (22.2.), så der skal spares på alle niveauer i det danske samfund.

Alligevel er der meget, vi ikke kan være bekendt, i hvert fald ifølge en ulighedsordfører - det står der - for SF. (NORDJYSKE 14.12.) Hvem er det i øvrigt, der skal ligestilles, som ikke selv kan administrere sin tilværelse? Men for venstrefløjen har godheden ingen ende, når det handler om andre menneskers penge. Så da Muren faldt, skiftede venstrefløjen Marx ud med Muhammed. (Hans Hauge på b.dk 23.2.2015): ”Ikke fordi de røde er blevet religiøse selv, men fordi de muslimske indvandrere er blevet det nye proletariat, som har indtaget arbejderklassens plads, da den blev tom, fordi arbejderne blev borgerliggjorte.”

Men integrationen af de mange fremmede, cirka 500.000, går ikke som politikerne havde ventet. Og hvad havde de egentlig forestillet sig? At fremmede fra Mellemøsten ville blive som vi. Det er ikke derfor, de kommer. Det må vel være gået op for politikerne, at man ikke ønsker at ”tage Danmark til sig”, som statsministeren ynder at udtrykke det. Feeling is easy, thinking is hard. Så hvad gør de for at bevare vort land? Snakker og snakker og vedtager mængder af mærkelige pakker af symptombehandling til milliarder. Churchill snakkede ikke så meget, men han vandt krigen.

Om drabet på en dansk kvinde i Marokko, siger Lars Løkke, at ”det fylder mig med vrede og afsky, det viser, at der stadig er mørke kræfter, der med vold vil bekæmpe os.”

Hvorfor har Løkke-regeringen så siden 2015 uddelt 609 opholdstilladelser til marokkanere, når der ifølge statsministerens egne ord ”stadig er mørke kræfter, der med vold vil bekæmpe os”? Det er en stor sikkerhedsrisiko for Danmark. Og hvorfor nægter Lars Løkke stadig at indføre et asylstop samt et stop for muslimsk indvandring? (ksdha.wordpress.com).

Det fremgår af en analyse (b.dk 20.12.), at Marokko længe har været storeksportør af terrorister.

”Det er Mellemøsten, der befæster sig i Danmark. Ingen steder i Vesteuropa har man formået at forhindre, endsige inddæmme forvandlingen af europæernes eneste hjem. Overalt er den såkaldte integration slået fejl. Det, der begyndte som en dumhed, nærmer sig en forbrydelse.” (Mikael Jalving i Jyllands-Posten 27.1.).

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Fakta om indvandringen