29.11.2018

Falske EU-advarsler

Forfatter: Michael Thestrup

I dag er det tydeligt for enhver, at Norge og Schweiz, som sagde 'nej tak' til EU, gjorde det rigtige.

Brexit nærmer sig, og traditionen tro lyder der dommedagsadvarsler fra euro-lobbyen. Der var heller ingen ende på, hvilke ulykker der ville ramme os, hvis vi ikke stemte 'ja' til en ændring af retsforbeholdet i 2015, til euroen i 2000 og til Maastricht-traktaten i 1992. Kort efter alle tre gange 'nej' faldt de falske advarsler sammen som et korthus.
Med et skræmmende demokratisk underskud, gigantiske økonomiske ubalancer inden for eurozonen og et vildtvoksende bureaukrati er EU-projektet kuldsejlet så eftertrykkeligt, at vælgerne siger fra.
I stedet prøver euro-lobbyisterne at sætte deres vilje igennem ved at true, skræmme og lyve over for befolkningerne. Den går heldigvis ikke længere, for i dag er det tydeligt for enhver, at Norge og Schweiz, som sagde 'nej tak' til EU, gjorde det rigtige.

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Fakta om indvandringen