20.09.2006

Ny Muhammed sag!!!!

Det islamiske storhedsvanvid kender ingen grænser!!!

Trods grundige forklaringer fra Vatikanet og pave Benedict den 16.om, at der ikke er tale om et forsøg på at sætte islam i et dårligt lys,  fortsætter uroen og optøjerne rundt om i verden.

Fredag den 22.  september, er nu udnævnt til "vredens dag" vendt mod pave Benedict XVI. Opfordringen kommer fra en af den arabiske verdens mest indflydelsesrige gejstlige, Yussuf al-Qaradawi, der har udsendt sin opfordring over den arabiske tv-station al-Jazeera.

Vestbredden er der forhøjet berdskab omkring Fødselskirken i Bethlehem, efter der lørdag blev kastet brandbomber mod fem kirker på Vestbredden.

I Frankrig har præsident Jacques Chirac udtalt sig i fransk radio med følgende:

" Jeg ønsker blot at sige, at når det gælder dialogen mellem kulturerne og civillisationerne, så bør man undgå alt, hvad der skaber spændinger mellem folkene og religionerne(...)Vi må undgå enhver forbindelse mellem Islam, der er en stor, en respekteret og en respektabel religion og så radikal islamisme, der er en helt anderledes aktivitet og af politisk karakter."

Lederen af Den anglikanske protestantiske-kirke, ærkebiskoppen  af Canterbury, Rowan Williams, opfordrer til besindighed. Til BBC udtalte ærkebiskoppen følgende: " Paven har allerede undskyldt, og hans opfattelse på dette område skal afvejes i forhold til hans samlede gerninger. Og han har altid talt meget positivt om dialog. Der er elementer i islam, der kan bruges til at retfærdiggøre vold, ligesom der er det i kristendommen og i jødedommen."

I Teheran var der ingen dialog. Her udtalte Irans stærke mand, ayatollah Ali Khamenei, følgende:" Pavens udtalelser er det sidste led i det korstog mod Islam, som blev indledt af Amerikas Bush."

I Irak demonstrerede i hundredvis mandag, mod paven. Det fandt sted i havnebyen Basra, hvor de afbrændte en dukke, som skulle forestille den  katolske kirkes overhoved. Demonstranterne krævede en undskyldning fra pave Benedict.

Også al-Qaeda er med i det hysteriske kor. På en hjemmeside meddeler man, at man vil fortsætte jihad (hellig krig) til Vesten er overvundet.

" I vil ikke have noget: Islam eller døden" hed det i erklæringen, som citerede profeten Muhammed for at have lovet muslimer, at " vi  vil besejre Rom, som vi besejrede Konstantinopel. "

Som man kan se, er der lagt op til et opgør med den vestlige/kristne verden. Men lad bare denne totalitære religiøse bevægelse Islam gå til angreb på Vatikanet, - her vil de totalitære muslimer nemlig forregne sig.

Da vil det ikke blot blive et angreb på den katolske del af Vesten, men på hele Vesten.

Kilder:  dato den 19. september 2006.

24. timer den 19.september 2006.

Berlingske Tidende tirsdag den 19. september 2006.

Bestil bøger her - fra
Den Danske Forening