01.09.2006

Også Danmarks problem!!!

Sverige snigløber det øvrige Norden.

Ifølge Dagens Nyheter i Stockholm, søger flere udenlandske statsborgere asyl i Sverige. En ny opgørelse fra Migrationsverket, der svarer til Udlændingeservice i Danmark fortæller, at det især er personer fra Irak og Somalia, som søger til Sverige.

Alene næste år forventer Migrationsverket, at 5.000 flere end normalt vil søge om opholdstilladelse i Sverige. Årsagen til stigningen er en lovændring i maj, der gør det lettere for en udenlandsk statsborger, der har fået opholdstilladelse, at få sin mand eller kone og børn til Sverige. I fjor søgte cirka 25.000 udlændinge om opholdstilladelse i Sverige.

Næste år venter myndighederne, at over 30.000 vil søge asyl i Sverige. Det er en stigning på 20 procent.

Denne rablende vanvittige flygtningepolitik, er desværre ikke blot Sveriges problem. Få år efter ankomsten til Sverige, er et svensk statsborgerskab en realitet. Derefter kan alle de såkaldte Ny-svenskere frit indrejse i de øvrige nordiske lande, - herunder Danmark.

Kilde: Ritzau/Dagens Nyheter. dato fredag den 25. august 2006.

Bestil bøger her - fra
Den Danske Forening