20.04.2018

Europa all inclusive

Forfatter:

"de farligste af dem er de nuværende moderigtige, og i sidste ende suicidale, multikulturalistiske og menneskerettighedsaktivistiske ideologier"

"Multikulturalisme og menneskerettighedsaktivisme fremmer ideen om, at migration er en menneskeret og at retten til at migrere fører til yderligere rettigheder, herunder velfærdsydelser til indvandrere." – Tjekkiets tidligere præsident Václav Klaus og økonom Jiří Weigl i deres bog Europe All Inclusive.

"Europa er blevet svækket af venstrefløjens utopiske forsøg på at ændre et kontinent, der engang var stolt af sin fortid, til at blive en ineffektiv solidarisk stat, hvis indbyggerne går fra at være borgere til at blive afhængige klienter." -- Václav Klaus.

"Der er masser af argumenter, der peger i retning af, at den nutidige migrantkrise har forbindelse til EU's postdemokratiske karakter -- At migrantkrisen er et biprodukt af den europæiske krise, der allerede har eksisteret længe, af europæisk politiks systematiske fejl og illusioner, af EU-institutionelle ordningers indbyggede defekter og af Europas multikulturelle politiske eliters ideologiske forvirringer og fordomme."

-- Václav Klaus.

Læs mere her  >>>

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.