02.06.2006

Europæisk virkelighed!!!

Tyskland har steder, hvor man ikke skal opholde sig, hvis man ser anderledes ud. Men hvad med Danmark?

Den Danske Forening har igennem de seneste 19 år advaret befolkningen, - og politikerne om konsekvenserne ved en indvandring fra væsentlig fremmede kulturkredse.

Det indbefatter bl.a at man ikke skal nære nogen frygt for at færdes frit rundt i landet. Alle steder er det landsmænd man møder.

Det burde være en naturlig ting.

Men sådan er det ikke længere, kniv-drab, skud-opgør hører efterhånden til dagens eller weekendens orden, - især i København, Odense og Århus

Det er en kendsgerning, at gerningsmændene næsten altid kommer fra kulturkredse med islamisk baggrund!!!

Denne udvikling finder også sted i de øvrige europæiske lande.

Årsagen er, at europæiske politikere, meningsdannere, og andre letsindige gruperinger, målrettet har anbefalet en multikulturel udvikling med det argument, at det er en nødvendighed.

Herhjemme er der to "advokater" for den multikulrelle udvikling, der har et særligt stort ansvar for den triste udvikling, nemlig chefredaktør Tøger Seidenfaden og fhv. udenrigsminister Uffe Ellemann- Jensen.

At de to internationalistiske koryfæer begge er privat bosiddende i det smukke Nordsjælland, gør ikke deres anbefalinger mere troværdige.

Trods meningstyrraniet er udviklingen mange steder sket under protest.

Men racist-stemplingen har gjort sin virkning, kun ganske få kredse, har vedholdende fastholdt den forankrede nationalstat.

Idag ved vi alle bedre, polariseringen vokser dag for dag.

Mit bud er, at om 15-20 år er Europa i praksis et apartheid område. Med  bolig-områder for de velhavende og middel-klassen, eksklusive skoler og børnehaver til børnene,- og sikkerhedsvagter i stor stil.

Debatten om indvandringen er forstummet, og enhver sørger for sig og sine.

I London og München, hvor jeg kommer på jævnlige familie-besøg, er denne udvikling allerede langt fremme. Herhjemme ligeså, - dog knap så fremskredet.

Jeg må derfor stille det spørgsmål til de politikere og meningsdannere, der er ansvarlige for denne udvikling.

Var det et sådant samfund man ønskede sig?

I Tyskland, hvor propagandaen for det multikulturelle samfund har været endnu stærkere end i Danmark, er man offentligt ved at erkende at Tyskland er blevet et apartheid-land.

Ikke lovgivningsmæssigt, men i virkelighedens verden.

I forbindelse med VM i fodbold, hvor Tyskland er vært, må myndighederne advare folk med anden hudfarve end hvid om at holde sig væk.

Årsagen er, at 30-40 års ukontroleret indvandring, - uden folkelig accept - har skrevet dåbs-attesten til nogle hårdtslående radikale nationalister, der ikke gider høre på politikerne mere. De sætter selv deres egen dagsorden.

Den tyske indenrigsminister Wolfgang Schäble, har netop offentligt dokumenteret, at højre-nationalistiske grupper i 2005, begik mere end 15.000 strafbare handlinger, en stigning på 27 procent i forhold til 2004.

Det er ikke kommet nogen undersøgelse, der godtgør, hvor mange tyskere der er blevet forulempet af ikke-tyskere.

Men det er en kendsgerning, at farvede "tyskere" bevidst undgår bestemte byer eller kvarterer.

På baggrund af denne kontante virkelighed, har ugemagasinet Die Zeit  en forsideleder under overskriften   " Tysk virkelighed" med følgende indhold:

"Ja, der findes no-go-områder i Tyskland. Der findes steder, mennesker, som efter deres hudfarve at dømme kunne antages at være fremmede, for enhver pris skal undgå, da de muligvis ikke vil forlade dem i live. Hvis der findes et Bronx eller et Harlam hos os, fortjener det uforbeholden opmærksomhed.

Vesttyskland peger ofte fingre ad dem i øst - det giver en vidunderlig ren samvittighed. Og samtidig skåner man sig selv for nøjere indsigt, især deri, at den  sociale nedtur har været langt mere dramatisk i dele af Østtyskland end i de fattigste dele af vestlige byer.

Nationale reklamekampagner er ikke nok.

Til Virkeligheden hører den konstatering, at Europa er blevet grænseløst, at vi er et multikulturelt samfund, at der i dette samfund faktisk findes no-go-zoner og en ægte apartheidfølelse - i det stolte `Du er Tyskland`-land`."

Die Zeit 24.maj 2006.

Kilde: Dagbladet Politiken lørdag den 27. maj 2006.

Bestil bøger her - fra
Den Danske Forening