18.12.2017

Er det embedsmændene, der styrer udlændingepolitikken?

Forfatter:

”Der tegner sig en fuldfed skandale. Embedsmænd på højeste niveau agerer, som var de ministre fra Det Radikale Venstre. Dansk Folkeparti havde bedt regeringen om at indsamle information om, hvordan andre europæiske lande fortolker retten til familiesammenføring, men det ville tage lang tid at fremskaffe oplysningerne, lød svaret (det meste af artiklen desværre bag betalingsmur). Nu viser det sig, at Cypern – også medlem af EU – afviser at give tilladelse til familiesammenføring på ubestemt tid. Cypern er ikke af den grund blevet dømt af Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol. Regeringen har undladt selv at fortælle det til Dansk Folkeparti, som med rette må se behandlet som skidt. Det er dog én ting, at regeringen leger kispus med sit støtteparti. Det må de selv ligge og rode med. Det skandaløse består selvfølgelig i, at topembedsmænd handler antidemokratisk ved at påstå, at Danmark vil være i strid med konventionerne ved at nægte familiesammenføring….”

talerne fra Folkefesterne 2014-2018

Liberalfacismen>>>