07.10.2017

Dansk Kultur holder foredrag lørdag d. 14/10 kl. 13.30 i Vejle

Forfatter: Axel Artke

"Er Danmark fortabt?" spørger Jeppe Juhl i ”Lille sal” i Bygningen, Ved Anlægget 14 B, Vejle

Offentligt foredrag med   Jeppe Juhl

ER  DANMARK  FORTABT ?

Grundlovsforeningen Dansk Kultur inviterer til en række foredrag i efteråret om de udfordringer og trusler, Danmark står over for.

Det 4. foredrag finder sted lørdag d. 14. oktober kl. 13.30 i ”Lille sal” i Bygningen, Ved Anlæget 14 B, Vejle (indgang gennem butiksarkaden ”Marys”). Det holdes af grundlæggeren af webaviserne NewSpeek og 24NYT, journalisten Jeppe Juhl. Hans foredrag har titlen ”Er Danmark fortabt?”

Jeppe Juhl giver sit bud på, hvorfor vores politiske og intellektuelle elite valgte en katastrofal, multikulturel dagsorden i efterkrigstiden, han ser nærmere på hvad konsekvenserne har været indtil nu, og han slutter med at skildre, hvordan fremtiden ser ud for Vesten i almindelighed og Danmark i særdeleshed.

Der er gratis adgang til foredraget, og alle er velkomne. Der vil være mulighed for at erhverve foreningens bøger til favorable priser.

Grundlovsforeningen Dansk Kultur er en partipolitisk uafhængig landsforening, der værner om dansk identitet og kulturarv og tager afstand fra alle ideologiske eller religiøse kræfter, som undergraver vores demokrati, åndsfrihed og levevis.

Erhvervspsykolog Axel Artke

Mail: formand@danskkultur.dk

Tlf. 28569993

Nyeste videoer

Fakta om indvandringen

Følg med ...

Tilmeld dig vores nyhedsservice og følg med i udviklingen direkte i din indbakke.

Du kan framelde dig LIGE HER