25.07.2022

Uriasposten lukker

Forfatter:

Kommentar af Eva Agnete Selsing

"Hvor er det trist at leve i den genfødte censurs tidsalder. I modsætning til tidligere totaliserende systemer er censuren i dag markedsdrevet, liberal og progressiv. Dens fjende er nationen, det konkrete, konservative og traditionelle værdier. Vores arv, med andre ord, og os som dens videreførere. Kan man berette om virkeligheden i sådan en tid? Kun for så vidt som virkeligheden huer liberalismen og det progressive. Alt andet skandaliseres og lukkes ned. En hånd på ofrenes munde, anført af alle rettighedernes fortalere.

Kim Møller fortjener alverdens fortjenstmedaljer, hæder og ære for sit uselviske, fædrelandskærlige oplysningsarbejde angående overklassens gæster og det ubegribelige barbari, der følger med tilvandringen.

Var der nogen retfærdighed til, blev Kim og Uriasposten ikke bare støttet økonomisk, men hyldet bredt. Men det er der som bekendt ikke. Kim har ikke så mange andres evne til at kapitalisere på sine gode gerninger ved selvpromovering - den skamløshed ejer han ikke, hvilket tjener ham til ære, men ingen rigmand gør. Jeg synes, vi skal hjælpe ham med at betale for de retssager, de indvandrervoldselskende psykopater på venstrefløjen trækker ham igennem, alene fordi han har forsøgt at beskytte sine landsmænd mod voldtægterne, overfaldene, truslerne og drabene. Piger og drenge, ikke mindst. Dem, alle de dydssignalerende ikke kunne være mere ligeglade med. Dem, der betaler med kroppe, sjæle og i værste tilfælde liv for indvandringen.

Når Uriasposten lukker, er der nærmest ingen steder, den fædrelandskærlige kan gå hen for at få nøgtern oplysning om indvandringens konsekvenser. De etablerede medier fortier volden mod danskerne, og reklamerer endda aktivistisk for en slappere udlændingepolitik (ikke mindst de nominelt borgerlige medier, hvori liberalismen er særligt stærk). Uden en borgerlig offentlighed kan dem, der gerne vil have enten mere billig arbejdskraft eller mere islam kritikløst arbejde videre. Med vold og død og ødelæggelse som følge - men det mærker erhvervslivet og de progressive ikke noget til. Deres børn skal nok komme i sikkerhed.

Hjælp Kim sammen med mig. Det er fandeme det mindste, vi kan gøre. Og tak. Tak for alt det, du har gjort og udstået. Vi kender ikke halvdelen af de syges angreb på dig, men jeg er sikker på at det har været hårdt og til tider ubærligt. Du er en helt.

***Anden opdatering for at slippe udenom skyggeban, der følger højreorienterede sider. Her postet med billede i stedet for."

Kilde: Eva Agnete Selsing på Facebook

Læs INDSIGT-UDSYN her

Bliv medlem af foreningen eller støt vores arbejde økonomisk.