27.05.2021

Danskerne er ført til slagtebænken

Forfatter:

"Hellige krigere" kan overtage Danmark med et snuptag

"Frihedens Stemme kan nu rapportere oplysninger fra fortrolige kilder om, hvor utroligt let, det vil være for herboende sharia jihadister at overtage kontrollen med Danmark og underlægge sig danskerne som slaver.

38.000 soldater var tilstrækkeligt til eliminere forsvar og politisk modstandsvilje og -evne og holde Danmark besat 1940-1945.

I dag er der mere end tifold jihadister i landet. Så vil blot 10 % følge Koranens bud som jirad-parate overstiger de antallet af nazi-soldater under besættelsen og vil kunne omstyrte dagens appeasement-samfund gennem voldsparathed og dominans.

Det dhimmi-infiltrerede politi tæller ca. 11.000 betjente med spidskompetencer inden for hastighedskontrol, udarbejdelse af rapporter på EDB og patruljerering over for feminiserede danskere uden for de besatte no-go zoner.

Hæren er i Mali, Baltikum og andre steder uden mening, når den ikke er hjemme på orlov. Resten bevogter slotte og palæer. Søværnet er til søs og flyvevåbnet på værksted eller grounded, fordi flyverne støjer for meget. Hjemmeværnet er hjemme foran Netflix, og geværerne adskilt og låst inde på depoter.

Nogle få tusinde bevæbnede jihadister med våben fra indvandrerbander vil kunne mobilisere i brohoveder i de allerede besatte ghetto no-go zoner og vil kunne lamme landet. Hurtig tilslutning af op mod 50.000 voldsparate herboende meningsfæller (10% af potentialet blandt de potentielle herboende) vil befæste erobringen og gøre det umuligt for staten at genvinde kontrol.

Tilstrømning af begejstrede jihadister og almindelige meningsfæller fra Sverige, Tyskland, Holland, Belgien og Frankrig vil gøre kalifatet IS Mohamedanmark til en realitet, og etnisk udrensning af den oprindelige befolkning vil være skånselsløs som set i Jugoslavien, Rwanda og ISIL.

Ifølge den hemmelige analyse, så er dette bl.a. grunden til den lempelige politik, som regeringen fører. Statsminister Mette Frederiksen er simpelthen klar over, at Danmark i løbet af få dage kan blive overtaget af de herboende."

Kilde Frihedens Stemme

Seneste INDSIGT-UDSYN

Den seneste udgave af INDSIGT-UDSYN er sendt ud til vores abonnementer og medlemmer. Du kan læse den forrige.