HVAD ER DANSKEREN?

I 1983 åbnede Folketinget grænserne. Mange advarede - men forgæves. Resultatet var en fremmed-invasion uden sidestykke. Fire år senere skabtes så Den Danske Forening for på folkestyrets grund at sikre dansk kultur, sprog og levevis. Blandt stifterne var mange af de frihedskæmpere, som også i 1940-45 var oppe mod forræderiske politikere.

Foreningen har siden udgivet bladet DANSKEREN. Redaktør er bibliotekar Harry Vinter.
Imod alle odds har bladet siden bekæmpet fortielser og løgn og søgt at holde sandheden på banen. Trods bagtalelse og chikane er det fortsat med at udkomme og fortælle alt det, der ellers forties. Dér kan du altså også få det at vide, som politikerne først indrømmer om nogle år.

Bladet råder i dag over sit eget informationsnetværk både i Danmark og udlandet.

Bladet redaktionelle linje bygger på følgende grundholdninger:

• Overbefolkningsproblemet og de mange etniske og religiøse konflikter ude i verden kan ikke løses ved at lade alverdens folk slå sig ned her hos os.
  • Det "multietniske" samfund, Folketinget er i færd med at skabe, vil gøre Danmark til en heksekedel.
  • Den kostbare asylpolitik er uansvarlig i en verden, hvor tusinder hver dag dør af sult - og i et land hvor de dårligt stillede lades i stikken.
  • Danmarks fremtid skal hverken bestemmes af politiske ekstremister eller den "humanitære" industri.

Du kan få abonnement for et år (4 numre) ved at sende 250 kr. til DEN DANSKE FORENING, Skomagergade 25, 4000 Roskilde på reg.nr. 4317 konto 454-7551. Skriv "abonnement" i girokuponens meddelelsesrubrik - og husk tydelig afsenderadresse.

Medlemmer af Den Danske Forening modtager bladet som en del af medlemskabet. Du kan også få nærmere oplysning på danskeren@danskeren.dk eller på tlf. 86 13 24 01.